[design/2015/logo_trigema.png]
CZ EN RU
Menu |Home

FAQ - Často kladené otázky

Proč se projekt nazývá BLV@Horní Měcholupy?

Název BLV@Horní Měcholupy vychází z umístění projektu v blízkosti ulice Bolevecká. Jedná se o klidnou ulici, která je napojena na hlavní ulici Milánskou.

Kolik bytů je součástí projektu?

Součástí šestipatrového bytového domu je 66 bytových jednotek.

Jaké dispozice projekt nabízí?

V projektu najdete všechny typy bytových jednotek, od malometrážních 1+kk až po dva velké byty 4+kk v nejvyšším podlaží.

Jaká je cena bytových jednotek?

Průměrná cena bytů vychází cca 60.000,-Kč/m2 vč. DPH. Ceny nejmenších bytů 1+kk se pohybují od cca 1,7 mil. Kč včetně DPH. Součástí všech bytů je také sklep, jehož cena je již zahrnuta v celkové ceně bytu. Kompletní ceník naleznete zde.

Jaký je PENB projektu?

PENB je zkratka pro Průkaz energetické náročnosti budov. Projekt je zařazen v energetické třídě B. Průkaz naleznete zde.

Kdy bude projekt dokončený a na kdy můžu plánovat stěhování?

Zahájení výstavby je naplánováno na jaro 2016, dokončení projektu pak na podzim 2017. Následně budou byty připraveny k předání novým vlastníkům.

Budou v domě také komerční prostory (obchody, služby)?

V domě jsou naplánovány tři komerční prostory, které mají za úkol zvýšit úroveň občanské vybavenosti v blízkém okolí.

Jaké jsou možnosti financování koupě bytu v projektu BLV@Horní Měcholupy?

Koupi bytu v projektu BLV@Horní Měcholupy je možné financovat prakticky všemi dostupnými prostředky. Hotově, formou finančních produktů (hypoteční úvěry, úvěry ze stavebního spoření, apod.) i formou individuálního platebního kalendáře dle pravidel projektu. Trigema nabízí možnost volby z několika spolupracujících bankovních ústavů. Našimi partnery jsou ČSOB, ČS a KB. K vyřízení hypotéky od kterékoli spolupracující banky potřebujete pouze doklad totožnosti a potvrzení o výši příjmů. Všechny ostatní dokumenty týkající se kupované nemovitosti dodá bance Trigema.

Co je součástí bytové jednotky?

Byt je vybaven kvalitativním standardem Trigema Chytré bydlení Plus, který naleznete zde.

Kolik je k dispozici parkovacích míst, případně mám možnost si parkovací místo dokoupit?

Celkem 63 parkovacích míst je umístěno přímo v 1.podzemním podlaží bytového domu.

Nebude náš klid a soukromí narušovat okolní doprava?

Projekt je umístěn v klidné části Horních Měcholup, jen minimálně ovlivněn okolní dopravou. Není tudíž potřeba obávat se hluku z blízkého okolí. Umístění projektu naleznete zde.

Jaká je občanská vybavenost v okolí projektu? (Kde je nejbližší škola, školka, zastávka MHD atp.)?

Nejbližší zastávka MHD je „Bolevecká“, odkud jedou autobusy jak na metro „C“ Háje (10 minut), tak na metro „A“ Skalka (15 minut). V docházkové vzdálenosti jsou tři mateřské školky a dvě základní školy – např. Základní škola Nad Přehradou.

Jaké jsou předpokládané náklady na provoz bytu?

Vzhledem ke zkušenostem z minulých projektů dokážeme již nyní říci, že měsíční náklady na provoz bytu se v počátcích užívání pohybují okolo 55,- Kč/m2. Tato částka obsahuje zejména náklady na vytápění, elektřinu, vodu a drobné náklady jako úklid a elektřina společných prostor, provoz výtahu, pojištění domu, správa nemovitosti a další. Zcela přesné vyčíslení je však vždy známo krátce po kolaudaci jednotlivých bytů v rámci měsíčního rozpisu plateb. Toto vyčíslení odpovídá aktuálnímu stavu každé sledované bytové jednotky.

Má stavba veškerá povolení?

Projekt CHYTRÉ BYDLENÍ BLV@Horní Měcholupy má pravomocné územní rozhodnutí k výstavbě bytového domu a probíhá stavební řízení. Termín dokončení je dle harmonogramu naplánován na podzim 2017, kdy začneme bytové jednotky předávat novým vlastníkům.

Jak je možné rezervovat byt v projektu BLV@Horní Měcholupy?

Na Vámi vybranou bytovou jednotku je možné zadat Ústní rezervaci, aby nedošlo k jejímu prodeji dříve, než-li se definitivně rozhodnete. Tato rezervace je zdarma. Pro více informací nás neváhejte kontaktovat naše prodejní centrum prostřednictvím kontaktního formuláře, nebo na tel. 800 340 350

Jaká je záruka na bytovou jednotku a jak budu moct uplatnit případnou reklamaci?

Běžná záruční doba je 24 měsíců. Trigema si za kvalitou svých bytů stojí, proto nabízí nadstandardní záruční lhůtu v délce 36 měsíců.

Jak se budou řešit případné reklamace?

Pokud se vyskytnou reklamace, řeší je Trigema bez zbytečného odkladu. S majitelem bytu dohodne postup odstranění závady. Důležitým faktorem při řešení reklamace je ohlášení závady novým majitelem ihned po jejím zjištění a v neposlední řadě také spolupráce s Trigemou – zpřístupnění bytu v dohodnutých termínech.p

Kde se můžu o projektu dozvědět ještě více informací?

Veškeré informace o projektu Vám rádi sdělíme osobně na prodejním centru společnosti Trigema na adrese Bucharova 2641/14, 158 00 Praha 5 – přízemí budovy Explora Jupiter u stanice metra Nové Butovice, případně telefonicky na čísle 800 340 350.

Formulář

Vyplněním a odesláním tohoto formuláře uděluji souhlas, aby společnost TRIGEMA, a. s., zpracovávala za účelem marketingového využití mé osobní údaje: jméno, příjmení, telefon, e-mail, údaje o komunikaci se mnou. Tento souhlas uděluji na dobu neurčitou. Jsem si vědom možnosti jej kdykoliv odvolat. Zásady nakládání s osobními údaji.

Prodejní centrum 800 340 350
[design/2015/loader_active.png]
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.Další informaceBeru na vědomí